Wybierz kategorię
Strona główna1 » FAQ

FAQ

× UWAGA:   STRONA "FAQ" w budowie. Nie wszystkie pytania zawieraja odpowiedzi. Za utrudnienia przepraszamy.


W tej sekcji znajdziesz najczesciej zadawane pytania, które pomoga Ci poroszuac sie po naszym sklepie, zrealizowac zamówienie, uzyskac informacje na temat platnosci czy zwrotów i reklamacji. Ponizej znajdziesz odnosmiki do odpowiednich sekcji, a w nich konkretne pytania na temat z danej sekcji. Po kliknieciu w odnosnik strona przeniesie Cie do odpowiedniego dzialu.




1. ZAMÓWIENIA
1.1   W jaki sposób moge zarejestrowac nowe konto w sklepie ?

  1. W pasku znajdujacym sie w górnej sekcji sklepu, w lewym górnym rogu nale¿y kliknac w link "Zaló¿ konto".

  2. Nastepnie w sekcji formularza rejestracyjnego wypelnij wszystkie pola oznaczone gwiazdka. Jesli jestes wlascicielem firmy, zaznacz pole "firma" i uzupelnij nazwe firmy oraz NIP.

  3. Zaakceptuj wszystkie wymagane zgody dotyczace przetwarzanie danych osobowych.

  4. Potwierdz wpisane dane klikajac na przycisk "Utwórz konto".

  5. Po zakonczeniu procesu rejestracji Twoje konto zostanie natychmiastowo aktywowane i bedzie gotowe do zlo¿enia zamówienia w naszym sklepie.
1.2   W jaki sposób moge zlozyc zamówienie w sklepie?

Zamówienie w naszym sklepie mozesz zlozyc na dwa sposoby:
  • Poprzez dodanie do koszyka odpowiednich produktów i przejscie do podsumowania zamówienia:

  • 1. Dodaj produkt do koszyka klikajac na przycisk     Dodaj do koszyka     na karcie produktu.


    2. Po dodaniu produktu do koszyka, w oknie POP-UP     Podsumowanie     kliknij na pozycje "Przejdz do koszyka".

  • Poprzez napisanie wiadomosci na nasz firmowy adres e-mail: info@unicatshop.com
1.3   Jak moge usunac niechciany produkt z koszyka ?

Aby usunac produkt z koszyka wystarczy kliknac w ikone "X" znajdujaca sie w tabeli produktu, w kolumnie "USUN".
1.4   Gdzie moge zglosic problem techniczny zwiazany z moim zamówieniem ?

Wszystkie problemy zwiazane z zamówieniami w naszym sklepie nale¿y zglaszac na nasz adres e-mail: info@unicatshop.com.
1.5   Zalo¿ylem/am konto, jednak wcia¿ nie otrzymalem/am linku aktywacyjnego na adres e-mail. Co mam zrobic ?

Upewnij sie ¿e wiadomosc z linkiem aktywacyjnym nie trafila do spamu, lub nie zostal zablokowany przez inne programy blokujace. Jesli nie rozwiazales/as problemu, skontaktuj sie z nami: info@unicatshop.com.
1.6   Czy moge anulowac swoje zamówienie?

Zamówienie mo¿esz anulowac tylko do momentu gdy status zamówienia nie zmieni sie na "Zrealizowane". W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie wyslane do klienta.
1.7   Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Nadanie przesylki nastepuje w terminie do 7 dni roboczych od czasu zaksiegowania wplaty. Sredni czas realizacji zamówienia to 2 dni.
1.8   Gdzie znajde fakture VAT za zrealizowane zamówienie?

Wszystkie faktury zakupu za zrealizowane zamówienia znajdziesz w Panelu klienta, w sekcji Historii zamówien. Po kliknieciu w link "Lista zamówien" zostaniesz przeniesiony/na strone z podsumowaniem wszystkich zrealizowanych zamówien. Aby pobrac / wydrukowac fakture za wybrane zamówienie kliknij w przycisk "Szczególy". Po przejsciu to szczególowych informacji o danym zamówieniu, w lewym górnym rogu kliknij w ikonke   Faktura VAT   aby rozpoczac pobieranie pliku z faktura.
1.9   Gdzie moge sprawdzic status swojego zamówienia?

Aby sprawdzic aktualny status swojego zamówienia przejdz do Panelu klienta, do sekcji Historia zamówien i kliknij w link "Lista zamówien". Aktualny status zamówienia znajduje sie pod numerem aktualnego zamówienia i daty.
2. PANEL KLIENTA
2.1   Gdzie moge zmienic haslo do swojego konta?

Aby zmienic swoje obecne haslo przejdz do Panelu klienta, do sekcji Moje dane i kliknij w link "Zmiana hasla".
2.2   Gdzie moge zmienic aktualne dane osobowe ?

Aby zmienic aktualne dane osobowe przejdz do Panelu klienta, do sekcji Moje dane i kliknij w link "Moje dane".
2.2   Gdzie znajde informacje o ostatnio zakupionych produktach ?

Wystarczy ¿e przejdziesz do Panelu klienta, do sekcji Historia zamówien i klikniesz w link "Kupowane produkty".
3. ZWROTY I REKLAMACJE
3.1   Gdzie znajde formularz zwrotów ?

Formularz zwrotów znajdziesz pod tym linkiem:   POBIERZ FORMULARZ

Prosimy o wydrukowanie formularza zwrotów, wypelnienie oraz dolaczenie go do przesylki zwrotnej. W przypadku braku mo¿liwosci wydrukowania formularza prosimy o odreczne wypisanie danych dotyczacych zwrotu.
3.2   Na jaki adres mam wyslac wypelniony formularz zwrotu?

Dane które nale¿y wpisac w formularzu zwrotów to:

Unicat Lukasz Nosek
Grunwaldzka 21
37-100 Lancut
3.3   W jakim terminie moge zwrócic zakupiony towar?

Zwrot towaru powinien nastapic niezwlocznie, nie pózniej ni¿ w terminie 14 dni od odebrania przesylki.
4. SYSTEM PUNKTÓW
4.1   Czym jest system punktów?

System punktów jest malym upominkiem dla Ciebie w podziekowaniu za zrealizowane zakupy w UNICATSHOP.COM. Za ka¿dy zakupiony produkt dostaniesz od nas punkty, które mo¿esz zamienic na produkty z naszego bogatego asortymentu. Posiadajac konto w naszym sklepie przy skladaniu zamówien bedziesz otrzymywal punkty. Ka¿dy punkt posiada okreslona wartosc kwotowa.
4.2   W jaki sposób przeliczane sa punkty?

Ka¿dy z produktów w naszym sklepie mo¿na zakupic za punkty zdobyte podczas realizacji poprzednich zakupów. Ka¿da zlotówka wydana w naszym sklepie to jeden punkt na Twoje konto. Za 100 uzbieranych punktów dostaniesz 100 zl, które bedziesz mógl/mogla od razu wydac w naszym sklepie. Bedziesz w stanie obni¿yc cene produktu, badz w calosci zaplacic za niego zebranymi pieniedzmi z uzyskanych wczesniej punktów.
4.3   Za jakie dzialania w sklepie moge uzyskac punkty?

Punkty w UNICATSHOP.COM mo¿esz dostac podczas ni¿ej wymienionych akcji na naszej stronie:
  • Podczas rejestracji nowego konta w naszym sklepie - 100 pkt
  • Za napisana recenzje zakupionego produktu - 10 pkt
  • Za zakupiony produktu - ilosc punktów uzale¿niona jest od ceny produktu - np. za produkt o wartosci 99 zl na Twoje konto wpadnie 99 pkt.
4.4   Gdzie moge sprawdzic stan konta punktów?

Po zalogowaniu sie do naszego sklepu przejdz do zakladki "Panel klienta". Ilosc posiadanych przez Ciebie punktów widoczna jest u dolu glównej sekcji panelu klienta:

Faktura VAT
4.5   W jaki sposób moge realizowac zakupy za punkty ?

Przechodzac do karty wybranego produktu, zaraz pod przyciskiem "DODAJ DO KOSZYKA" ujrzysz informacje która pokazuje ile punktów wpadnie na Twoje konto za zakup wybranego produktu. Aby zakupic wybrany produkt za uzbierane punkty wystarczy ¿e klikniesz w przycisk "DODAJ DO KOSZYKA":

Faktura VAT

Po dodaniu wszystkich interesujacych Cie produktów do koszyka. Przejdz do podsumowania zamówienia i w "KROKU 1" zadecyduj czy chcesz zaplacic za produkt za pomoca uzbieranych punktów:

Faktura VAT

Po akceptacji punktów do wydania system podliczy jeszcze raz koszt zamówienia i pobierze odpowiednia ilosc punktów z Twojego konta i oplaci nimi wybrany przez Ciebie produkt.
4.6   Czy koszt wysylki jest wliczany w platnosc za pomoca punktów?

Koszt wysylki zamówienia nie jest wliczany do systemu punktów.
4.7   Czy punkty mo¿na sumowac z aktualnymi rabatami?

Zebrane na koncie punkty mo¿na sumowac z obecnie aktywnymi kuponami rabatowymi.
5. PLATNOSCI
5.1   Jakie typy platnosci obsluguje sklep?

Zaplata za zamówiony towar mo¿e byc dokonana:
  • Za pobraniem przy odbiorze przesylki - koszt dodatkowy wynosi 3 zl
  • Przelewem przed dostawa towaru na wskazany rachunek bankowy
  • Transakcja on-line przez centrum autoryzacji PAYU.PL
5.2   Jakie sa dane do przelewu bankowego?

Dane które nale¿y podac podczas wykonywania przelewu:

Konto ING Bank Slaski: 38 1050 1562 1000 0092 0197 8005
Unicat Lukasz Nosek
Grunwaldzka 21
37-100 Lancut
NIP: 8151745274
REGON: 181156990
6. WYSYLKA I DOSTAWA
6.1   Czy dostawa towaru wykonywana jest na terenie calej Polski?

Tak, dostawa wykonywana jest na terenie calej Polski.
6.2   Czy sklep realizuje zamwienia poza granica Polski?

Wysylki zagraniczne ustalane sa indywidualnie - zapytania prosze kierowac na adres mailowy info@unicatshop.com lub skorzystac z formularza kontaktowego: LINK DO FORMULARZA
6.3   Czy w sklepie obowiazuje darmowa dostawa?

Koszty dostawy w przypadku przesylek krajowych ponosi kupujacy - darmowa dostawa obowiazuje od zamówienia w wysokosci 350 zl.
6.4   Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Nadanie przesylki nastepuje w terminie do 7 dni roboczych od czasu zaksiegowania wplaty. Sredni czas realizacji zamówienia to 2 dni.



W przypadku gdy nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, mo¿esz zadac je korzystajac z formularza kontaktowego:

Formularz kontaktowy





Przejdź do strony głównej
Unicat Łukasz Nosek Unicat Łukasz Nosek

Unicat Łukasz Nosek
ul. Grunwaldzka 21
37-100 Łańcut

Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
© 2019 Multibrandshop - Wszystkie prawa zastrzeżone
Płatności